Grekland och Georgien

Imon väljer Grekland och Georgien sina låtar till Eurovision. Jag har inte någon fakta om Georgiens uttagning så jag riktar mer in mig på Grekland.

Sakis Rouvas är han som ska representera Grekland i år. Han gjorde det redan år 2004 med låten Shake It och lyckades väldigt bra. Han kom trea med låten Shake It och från Sverige lyckades han ta 4 poäng. De tre låtarna som tävlar är, Out Of Control, Right On Time och This Is Our Night. Den låten jag tror vinner blir den sistnämnda för det är den av dem som liknar mest Shake It.

Jag borde egentligen tycka att This Is Our Night är den bästa för det är den som är närmast min musikstil. Men jag kände nåt speciellt när jag hörde Out Of Control. Den refrängen är jättebra! Däremot tycker jag inte att vers och refräng hör ihop men jag skulle bli glad om Out Of Control vinner. Men This Is Our Night tror jag kan bli väldigt bra live.

(Förlåt för att skrev att det var ikväll finalen var)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0